Biuro prasowe
Potrzebujesz nas, gdy

PRowokujemy media do pisania! O Twojej Firmie. Cele wizerunkowe, marketingowe i sprzedażowe naszych Klientów realizujemy poprzez działania media relations. Do dziennikarzy docieramy z informacjami prasowymi, które tworzone są zgodnie ze standardami ich pracy. Każda agencja PR ma swoją specjalizację, coś w czym jest naprawdę dobra, coś w czym czuje się pewnie, jest doświadczona i innowacyjna. Naszą specjalnością są media. ...wiÄcej
Archiwum
01.04.2011
studio PRowokacja: Nie bujamy nawet dzisiaj!
To nie prima aprilis! DziĹ, 1. kwietnia 2011 roku, mija 7 lat od powstania agencji public relations studio PRowokacja. Jubileusz firma ĹwiÄtuje m.in. na swoim fanpageâu: http://www.facebook.com/studioPRowokacja.
Agencja studio PRowokacja powstaĹa dokĹadnie 1. kwietnia 2004 roku. âData powstania firmy nie byĹa przypadkowaâ â mĂłwi Agnieszka BurzyĹska, managing director. âZaleĹźaĹo nam, aby od poczÄ tku dziaĹalnoĹci agencji wyróşniaÄ siÄâ - dodaje. Z okazji jubileuszu zostaĹa opracowana kampania pod hasĹem âNie bujamy nawet dzisiaj!â, skierowana do klientĂłw, partnerĂłw, dziennikarzy i przyjacióŠagencji.
âPrzez siedem lat dziaĹalnoĹci udaĹo nam siÄ z sukcesem zrealizowaÄ plany komunikacyjne naszych klientĂłw. Specjalizacja i doĹwiadczenie, kreatywnoĹÄ oraz indywidualne podejĹcie do kaĹźdej obsĹugiwanej firmy jest kluczem do sukcesu naszych dziaĹaĹâ â mĂłwi Agnieszka BurzyĹska. âZ perspektywy czasu najbardziej jednak cieszy nieprzerwana, siedmioletnia wspĂłĹpraca z klientami. To naprawdÄ dla nas najwiÄkszy sukcesâ. Od poczÄ tku powstania agencja specjalizuje siÄ w dziaĹaniach public relations dla firm z branĹź IT, nowe technologie, telekomunikacja oraz zdrowie i uroda. Studio PRowokacja wspiera pro publico bono Stowarzyszenie SpoĹeczne âJa-Ty-Myâ, kampaniÄ edukacyjnÄ âKobiety i Finanseâ oraz Festiwal FilmĂłw KomĂłrkowych OFFK-a 2009.
Swoje siĂłdme urodziny agencja postanowiĹa obchodziÄ m.in. na firmowym fanpageâu. Wszystkich, ktĂłrzy chcieliby zĹoĹźyÄ nam Ĺźyczenia i doĹÄ czyÄ do obchodĂłw zapraszamy do odwiedzenia: http://www.facebook.com/studioPRowokacja.
Kontakt dla mediĂłw:
agencja public relations / agencja public relations ĹĂłdĹş lodz / lodz PR IT / ĹĂłdĹş /Â Warszawa / usĹugi PR / skuteczne strategie public relations / Public Relations dla branĹźy IT nowe technologie telekomunikacja / Public Relations dla IT / Public Relations dla nowych technologii Public Relations w branĹźynowych technologii / agencja pr
Agencja studio PRowokacja powstaĹa dokĹadnie 1. kwietnia 2004 roku. âData powstania firmy nie byĹa przypadkowaâ â mĂłwi Agnieszka BurzyĹska, managing director. âZaleĹźaĹo nam, aby od poczÄ tku dziaĹalnoĹci agencji wyróşniaÄ siÄâ - dodaje. Z okazji jubileuszu zostaĹa opracowana kampania pod hasĹem âNie bujamy nawet dzisiaj!â, skierowana do klientĂłw, partnerĂłw, dziennikarzy i przyjacióŠagencji.
âPrzez siedem lat dziaĹalnoĹci udaĹo nam siÄ z sukcesem zrealizowaÄ plany komunikacyjne naszych klientĂłw. Specjalizacja i doĹwiadczenie, kreatywnoĹÄ oraz indywidualne podejĹcie do kaĹźdej obsĹugiwanej firmy jest kluczem do sukcesu naszych dziaĹaĹâ â mĂłwi Agnieszka BurzyĹska. âZ perspektywy czasu najbardziej jednak cieszy nieprzerwana, siedmioletnia wspĂłĹpraca z klientami. To naprawdÄ dla nas najwiÄkszy sukcesâ. Od poczÄ tku powstania agencja specjalizuje siÄ w dziaĹaniach public relations dla firm z branĹź IT, nowe technologie, telekomunikacja oraz zdrowie i uroda. Studio PRowokacja wspiera pro publico bono Stowarzyszenie SpoĹeczne âJa-Ty-Myâ, kampaniÄ edukacyjnÄ âKobiety i Finanseâ oraz Festiwal FilmĂłw KomĂłrkowych OFFK-a 2009.
Swoje siĂłdme urodziny agencja postanowiĹa obchodziÄ m.in. na firmowym fanpageâu. Wszystkich, ktĂłrzy chcieliby zĹoĹźyÄ nam Ĺźyczenia i doĹÄ czyÄ do obchodĂłw zapraszamy do odwiedzenia: http://www.facebook.com/studioPRowokacja.
Kontakt dla mediĂłw:
studio PRowokacja Agencja Public RelationsÂ
+48 42 209 17 45 biuro@studioprowokacja.plagencja public relations / agencja public relations ĹĂłdĹş lodz / lodz PR IT / ĹĂłdĹş /Â Warszawa / usĹugi PR / skuteczne strategie public relations / Public Relations dla branĹźy IT nowe technologie telekomunikacja / Public Relations dla IT / Public Relations dla nowych technologii Public Relations w branĹźynowych technologii / agencja pr