Potrzebujesz nas, gdy

foto

PRowokujemy media do pisania! O Twojej Firmie. Cele wizerunkowe, marketingowe i sprzedażowe naszych Klientów realizujemy poprzez działania media relations. Do dziennikarzy docieramy z informacjami prasowymi, które tworzone są zgodnie ze standardami ich pracy. Każda agencja PR ma swoją specjalizację, coś w czym jest naprawdę dobra, coś w czym czuje się pewnie, jest doświadczona i innowacyjna. Naszą specjalnością są media. ...więcej

Archiwum

27.07.2011

Cała Polska ogoliła „Siarę”!


Kampania Cała Polska goli „Siarę”! prowadzona przez agencję marketingową Let’s Evolve Marketing dla marki Wilkinson zakończyła się sukcesem. Marka Wilkinson wraz z 40 tys. fanów przekonała Janusza „Siarę” Rewińskiego do zgolenia charakterystycznej, noszonej od 30 lat brody! Film - relację z golenia Rewińskiego na www.youtube.pl/calapolskagolisiare obejrzało ponad 280 tys. osób. Działania z zakresu public relations prowadziła agencja studio PRowokacja. Za zakup mediów odpowiadał dział mediów cyfrowych domu mediowego MEC - MEC Interaction.  


Kampania Cała Polska goli „Siarę”! trwała trzy miesiące, rozpoczęła się w kwietniu i trwała do końca czerwca br. Celem akcji było nakłonienie Janusza „Siary” Rewińskiego do zgolenia brody i przekonanie go, że golenie może być przyjemne! Akcja zakończyła się sukcesem dzięki poparciu ponad 40 tys. osób, które na fanpage’u www.facebook.com/WilkinsonPolska poparły akcję i zdołały przekonać Janusza „Siarę” Rewińskiego do zgolenia brody.

Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja marketingowa Let’s Evolve Marketing, która prowadziła również oficjalny fanpage marki Wilkinson (www.facebook.com/WilkinsonPolska), przygotowała kreację do materiałów marketingowych oraz prowadziła działania samplingowe w 14 miastach Polski.  Kompleksowe działania z zakresu public relations prowadziła agencja studio PRowokacja. Za zakup mediów odpowiadał dział mediów cyfrowych domu mediowego MEC - MEC Interaction.  

„Długo szukaliśmy ciekawego pomysłu na promocję marki Wilkinson, który w zdecydowany sposób podkreśliłby nowy charakter marki” - mówi Beata Kozieł, Senior Brand Manager Wilkinson. „Naszym celem było pokazanie, że „Golenie może być przyjemne!”, co stało się obecnie nowym hasłem reklamowym Wilkinson”.

„Kampania Cała Polska goli „Siarę!”  składała się z działań niestandardowych, które pomogły w odmłodzeniu marki. Kampania jest przykładem innowacyjnego podejścia do promocji produktów do golenia i przełamuje dotychczasowe schematy. Cieszę się, że firma Wilkinson zdecydowała się na jej realizację” – mówi Paweł Raczkowski, Managing Director agencji Let’s Evolve Marketing.

Kontakt dla mediĂłw:
studio PRowokacja Agencja Public Relations 
+48 42 209 17 45 biuro@studioprowokacja.pl


agencja public relations / agencja public relations Łódź lodz / lodz PR IT / Łódź /  Warszawa / usługi PR / skuteczne strategie public relations / Public Relations dla branży IT nowe technologie telekomunikacja / Public Relations dla IT / Public Relations dla nowych technologii Public Relations w branżynowych technologii / agencja pr