Biuro prasowe
Potrzebujesz nas, gdy
PRowokujemy media do pisania! O Twojej Firmie. Cele wizerunkowe, marketingowe i sprzedażowe naszych Klientów realizujemy poprzez działania media relations. Do dziennikarzy docieramy z informacjami prasowymi, które tworzone są zgodnie ze standardami ich pracy. Każda agencja PR ma swoją specjalizację, coś w czym jest naprawdę dobra, coś w czym czuje się pewnie, jest doświadczona i innowacyjna. Naszą specjalnością są media. ...wiÄcej
Archiwum
30.08.2011
studio PRowokacja partnerem konferencji TEDxLodz
Agencja Public Relations studio PRowokacja zostaĹa partnerem konferencji TEDxLodz, ktĂłra odbÄdzie siÄ 9 wrzeĹnia br. w Ĺodzi. TEDxLodz jest lokalnÄ
inicjatywÄ
non-profit organizowanÄ
na licencji TED (Technology, Entertainment, Design) â najbardziej znanej na Ĺwiecie konferencji poĹwiÄconej szerzeniu wartoĹciowych idei (ang. "Ideas Worth Spreading"). Wydarzenie uĹwietni obecnoĹÄ Richarda Watsona â autora strategii marketingowych dla takich koncernĂłw, jak McDonald's, IBM, Coca-Cola oraz Toyota. Â
W ramach wspĂłĹpracy agencja public relations studio PRowokacja (http:\\www.studioprowokacja.pl) zajmie siÄ kontaktami z mediami oraz wesprze organizatorĂłw podczas wydarzenia. âNowe technologie sÄ nam bliskie, poniewaĹź specjalizujemy siÄ w obsĹudze firm technologicznych. ChÄtnie wspieramy ciekawe inicjatywy, ktĂłre promujÄ twĂłrczoĹÄ i kreatywnoĹÄâ - mĂłwi Agnieszka BurzyĹska managing director agencji. Konferencja TEDxLodz poĹwiÄcona bÄdzie przede wszystkim innowacjom z branĹźy IT, ale nie zabraknie na niej rĂłwnieĹź wystÄ pieĹ zwiÄ zanych z szeroko pojÄtÄ kulturÄ , politykÄ , designem oraz rozrywkÄ .
Grono prelegentĂłw pierwszej edycji TEDxLodz zasili Richard Watson, twĂłrca niezaleĹźnego raportu 'What's Next', autor bestselleru 'Future Files: 5 Trends That Will Shape the Next 50 Years' oraz wielu publikacji w wiodÄ cych magazynach branĹźowych. WĹrĂłd firm, ktĂłre skorzystaĹy z jego wiedzy oraz innowacyjnych pomysĹĂłw znalazĹy siÄ miÄdzy innymi: IBM, Coca-Cola, McDonald's, News Ltd, Ikea, Westfield, P&G, NestlĂŠ oraz Samsung.
Konferencja TEDxLodz odbÄdzie siÄ 9 wrzeĹnia br. w Ĺodzi, w Centrum Konferencyjnym Politechniki ĹĂłdzkiej. WiÄcej informacji i szczegĂłĹowy program sÄ dostÄpne na stronie wydarzenia: http://tedxlodz.pl.
Kontakt dla mediĂłw:
agencja public relations / agencja public relations ĹĂłdĹş lodz / lodz PR IT / ĹĂłdĹş /Â Warszawa / usĹugi PR / skuteczne strategie public relations / Public Relations dla branĹźy IT nowe technologie telekomunikacja / Public Relations dla IT / Public Relations dla nowych technologii Public Relations w branĹźynowych technologii / agencja pr
W ramach wspĂłĹpracy agencja public relations studio PRowokacja (http:\\www.studioprowokacja.pl) zajmie siÄ kontaktami z mediami oraz wesprze organizatorĂłw podczas wydarzenia. âNowe technologie sÄ nam bliskie, poniewaĹź specjalizujemy siÄ w obsĹudze firm technologicznych. ChÄtnie wspieramy ciekawe inicjatywy, ktĂłre promujÄ twĂłrczoĹÄ i kreatywnoĹÄâ - mĂłwi Agnieszka BurzyĹska managing director agencji. Konferencja TEDxLodz poĹwiÄcona bÄdzie przede wszystkim innowacjom z branĹźy IT, ale nie zabraknie na niej rĂłwnieĹź wystÄ pieĹ zwiÄ zanych z szeroko pojÄtÄ kulturÄ , politykÄ , designem oraz rozrywkÄ .
Grono prelegentĂłw pierwszej edycji TEDxLodz zasili Richard Watson, twĂłrca niezaleĹźnego raportu 'What's Next', autor bestselleru 'Future Files: 5 Trends That Will Shape the Next 50 Years' oraz wielu publikacji w wiodÄ cych magazynach branĹźowych. WĹrĂłd firm, ktĂłre skorzystaĹy z jego wiedzy oraz innowacyjnych pomysĹĂłw znalazĹy siÄ miÄdzy innymi: IBM, Coca-Cola, McDonald's, News Ltd, Ikea, Westfield, P&G, NestlĂŠ oraz Samsung.
Konferencja TEDxLodz odbÄdzie siÄ 9 wrzeĹnia br. w Ĺodzi, w Centrum Konferencyjnym Politechniki ĹĂłdzkiej. WiÄcej informacji i szczegĂłĹowy program sÄ dostÄpne na stronie wydarzenia: http://tedxlodz.pl.
Kontakt dla mediĂłw:
studio PRowokacja Agencja Public RelationsÂ
+48 42 209 17 45 biuro@studioprowokacja.plagencja public relations / agencja public relations ĹĂłdĹş lodz / lodz PR IT / ĹĂłdĹş /Â Warszawa / usĹugi PR / skuteczne strategie public relations / Public Relations dla branĹźy IT nowe technologie telekomunikacja / Public Relations dla IT / Public Relations dla nowych technologii Public Relations w branĹźynowych technologii / agencja pr