Potrzebujesz nas, gdy

foto

PRowokujemy media do pisania! O Twojej Firmie. Cele wizerunkowe, marketingowe i sprzedażowe naszych Klientów realizujemy poprzez działania media relations. Do dziennikarzy docieramy z informacjami prasowymi, które tworzone są zgodnie ze standardami ich pracy. Każda agencja PR ma swoją specjalizację, coś w czym jest naprawdę dobra, coś w czym czuje się pewnie, jest doświadczona i innowacyjna. Naszą specjalnością są media. ...więcej

Szkolenia

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE: 
21 listopada 2017 r.


SKUTECZNY BIZNES

 

WZROST SPRZEDAŻY

Z WYKORZYSTANIEM

NOWOCZESNYCH NARZʘDZI

MARKETINGU & PUBLIC RELATIONS




M jak MOBILNOŚĆ
Zapraszamy do udziału w nowatorskim szkoleniu SKUTECZNY BIZNES Oferujemy unikalną fuzję elementów nowoczesnej wiedzy biznesowej, skutecznego wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem rynku nowych technologii i narzędzi Public Relations.


M-BIZNES

W trakcie szkolenia uczestnicy poznają specyfikęfunkcjonowania w nowoczesnym, multimedialnym otoczeniu biznesowym. Nauczą się jak komercyjnie wykorzystać potencjał kampanii SMS, rynku nowych mediów i portali społ‚ecznościowych (na bazie rynkowych business cases). Uczestnicy poznają w praktyce tajniki nowoczesnego marketingu i zagadnienia z zakresu PR/ promocji/ reklamy.

PROGRAM SZKOLENIA

CZĘŚĆ 1: SPRZEDAŻ I MARKETING 

  • Wprowadzenie do rynku nowych mediów
  • Biznesowe wykorzystanie Internetu, smartfonu, tabletu
  • Przygotowanie kampanii www& mobile
  • Potencjał Social Media
  • Interaktywna sprzedaż i marketing w budowaniu przewagi konkurencyjnej
  • Jak zarabiać z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?!
CZĘŚĆ 2: PUBLIC RELATIONS - CZY MOBILE MARKETING MOŻE ISTNIEƆ BEZ TRADYCYJNEGO PR?

  • Miejsce Public Relations w procesie planowania strategii medialnej
  • Planowanie działań PR dla projektów mobile
  • Skuteczne media relations - co zrobić aby dziennikarz pisał a nie tylko raz napisał;
  • Śniadanie dla mediów, konferencja prasowa a może event medialny - co kiedy warto zorganizować?

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA

  • Zdobycie unikalnej wiedzy z zakresu nowoczesnego i skutecznego działania rynkowego: Sprzedaż, Marketing, Public Relations
  • Wzrost efektywności = przychody finansowe dla firmy
  • Brainstorming, część warsztatowa
  • Praktyczne umiejętności personalne i biznesowe
  • Poznanie nowych mediów i technologii, wdrożenie narzędzi w firmie
  • Nauka praktycznego wykorzystania portali spoĹłecznociowych: narzędzia promocji firmy i autopromocji
  • Warsztaty prowadzone przez doświadczonych trenerów/specjalistów
  • Certyfikaty szkoleniowe i Raport Rynkowy dla każdego Uczestnika



PRELEGENCI

DARIUSZ ADAMCZYK
Właściciel, Managing Director agencji TIME4MOBI: mobile marketing, mobile apps; działania marketing/PR/ social media z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
Wcześniej Prezes Zarządu Time4Mobile (MCI, Helix Ventures) i Dyrektor Zarządzający projektu JUUPSTORE - pierwszego niezależnego polskiego marketu aplikacji mobilnych. Od lipca 2013 r. Prezes Zarządu agencji SMART MEDIA PROJECT.
Od kilkunastu lat związany z branżą www & mobile, pracował m.in. dla: Netsize Group, MNI S.A., Teleaudio, Telecom Media.
Specjalista w dziedzinie rynku aplikacji mobilnych, nowych technologii, strategii biznesowej, szkoleń biznesowych.
Zrealizowane projekty dla: operatorów telefonii komórkowej, rynku mediów i reklamy, firm sektora B2B i B2C.
Publikacje dziennikarskie, analizy rynkowe min. dla: Twoja Komórka; Mobile Internet; Mobility; Brief; Media& Marketing; Interaktywnie.com; Marketer+; Gazeta Prawna; Gazeta Wyborcza. Wydawca magazynu cyfrowego SUPERAPPS.
Autor analiz, ekspertyz, raportów rynkowych. Prelegent na konferencjach i eventach biznesowych w kraju i za granicą. 

AGNIESZKA BURZYуSKA
Od 19 lat praktyk Public Relations, z doświadczeniem w pracy dla korporacji, firm średnich, małych i rodzinnych. Od 2004 roku właściciel i managing partner agencji Public Relations studio PRowokacja. Opracowuje i wdraża strategie kreowania wizerunku firm. Prowadziła szereg projektów PR o różnym charakterze, zarówno w zakresie PR korporacyjnego, jak i produktowego. Ma doświadczenie w działaniach B2B i B2C. Specjalizuje się w branżach: nowe technologie, lifestyle oraz FMCG. Z sukcesem współpracuje z mediami mają wymierne efekty trwałych relacji z dziennikarzami. Absolwentka Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Schillera w Jenie (Niemcy), Stypendystka Fundacji Roberta Boscha w Niemczech.




ZGŁOSZENIA prosimy przesyłać pod wybrany adres: 

 


Agnieszka Burzyńska agnieszka.b@studioprowokacja.pl, T.: 691 910 037

ZAPRASZAMY!!!