Biuro prasowe
Potrzebujesz nas, gdy
PRowokujemy media do pisania! O Twojej Firmie. Cele wizerunkowe, marketingowe i sprzedażowe naszych Klientów realizujemy poprzez działania media relations. Do dziennikarzy docieramy z informacjami prasowymi, które tworzone są zgodnie ze standardami ich pracy. Każda agencja PR ma swoją specjalizację, coś w czym jest naprawdę dobra, coś w czym czuje się pewnie, jest doświadczona i innowacyjna. Naszą specjalnością są media. ...wiÄcej
Archiwum
14.12.2010
Komunikacja wideo w biznesie
Giganci Ĺwiatowego rynku hi-tech znaleĹşli szerokie zastosowanie dla webcastingu w swoich firmach. Eksperci z firmy Livingmedia przygotowali informacje o tym jak zagraniczne firmy hi-tech korzystajÄ
z udogodnieĹ wideo komunikacji oraz jakie zastosowanie ma wideo w biznesie.
Firma Google w 2006 roku kupiĹa serwis YouTube za sumÄ 1,65 miliarda dolarĂłw, najpopularniejszÄ obecnie na Ĺwiecie spoĹecznoĹÄ wideo. Konto firmowe Google zawiera kolekcjÄ 1200 filmikĂłw o tematyce biznesowej, produktowej oraz korporacyjnej. Najnowsza produkcja wideo przedstawia nowe narzÄdzie firmy - Google TV. Firma Google wykorzystuje wideo do szerokiej komunikacji korporacyjnej, w tym tworzenie webcastĂłw o firmie, w projektach rozwoju, jako wideo produktowe, wideo do relacji inwestorskich (http://investor.google.com/) oraz do e-learningu. âGoogle posiada najbardziej przemyĹlanÄ koncepcjÄ wykorzystania wideo w komunikacji korporacyjnej. DziÄki swojej filozofii otwartoĹci dociera ze swoimi produktami do szerokiej publicznoĹciâ â ocenia Robert Mazurczyk, ekspert ds. wideo w biznesie z firmy Livingmedia.
KolejnÄ firmÄ , ktĂłra znalazĹa szerokie zastosowanie dla wideo komunikacji w biznesie, jest HP. Firma stworzyĹa stronÄ, ktĂłra zawiera filmy korporacyjne, produktowe i technologiczne (http://h30415.www3.hp.com/index.jsp). Prowadzi rĂłwnieĹź aktywnÄ politykÄ obecnoĹci na YouTube, gdzie umieĹciĹa ok.900 filmĂłw. Dodatkowo, HP stworzyĹo centrum szkoleniowe, gdzie umieszcza webcasty e-learningowe - www.hp.com/go/learningcenter.
Cisco z kolei najszersze zastosowanie dla wideo komunikacji w biznesie znalazĹa w dziedzinie e-learningu. Rozbudowany program partnerski oraz kilka poziomĂłw certyfikacji sÄ komunikowane wĹaĹnie za pomocÄ wideo â âWideo zmienia procesy biznesowe i intensyfikuje wspĂłĹpracÄâ â piszÄ przedstawiciele Cisco na stronie firmy.
Do czego moĹźe sĹuĹźyÄ wideo w biznesie?
Zastosowanie technologii wideo w biznesie cieszy siÄ coraz wiÄkszÄ popularnoĹciÄ . Jakie moĹźliwoĹci komunikacji daje nowoczesna technologia wideo? Przede wszystkim jest to skuteczna metoda komunikacji z klientami â firmy mogÄ tworzyÄ wĹasne filmy wizerunkowe, produktowe, instrukcje z informacjÄ o sposobie uĹźytkowania czy teĹź instalacji produktĂłw oraz mogÄ udostÄpniaÄ aktualnoĹci z Ĺźycia firmy. âTaka komunikacja pozwala byÄ bliĹźej klienta i lepiej zaprezentowaÄ mu firmÄâ â dodaje Mazurczyk.
Kolejnym obszarem, w ktĂłrym szeroko wykorzystuje siÄ wideo sÄ relacje z partnerami. W transmisjach VoD czy live moĹźna zaprezentowaÄ firmÄ oraz jej ofertÄ. Jest to rĂłwnieĹź skuteczna metoda do przekazywania niezbÄdnej wiedzy poprzez szkolenia metodÄ e-learning. Webcasty moĹźna takĹźe zaoferowaÄ inwestorom do monitorowania osiÄ gniÄÄ firmy â dodatkowo, istnieje moĹźliwoĹÄ nagrania transmisji z komentarzem do wynikĂłw finansowych spĂłĹki.
Â
WiÄcej informacji na temat wykorzystania wideo komunikacji w biznesie oraz w polskich firmach hi-tech na stronie: http://blog.livingmedia.pl
Kontakt dla mediĂłw:
studio PRowokacja Agencja Public Relations:Â
+48 42 209 17 45 biuro@studioprowokacja.pl
agencja public relations / agencja public relations ĹĂłdĹş lodz / lodz PR IT / ĹĂłdĹş /Â Warszawa / usĹugi PR / skuteczne strategie public relations / Public Relations dla branĹźy IT nowe technologie telekomunikacja / Public Relations dla IT / agencja pr
Firma Google w 2006 roku kupiĹa serwis YouTube za sumÄ 1,65 miliarda dolarĂłw, najpopularniejszÄ obecnie na Ĺwiecie spoĹecznoĹÄ wideo. Konto firmowe Google zawiera kolekcjÄ 1200 filmikĂłw o tematyce biznesowej, produktowej oraz korporacyjnej. Najnowsza produkcja wideo przedstawia nowe narzÄdzie firmy - Google TV. Firma Google wykorzystuje wideo do szerokiej komunikacji korporacyjnej, w tym tworzenie webcastĂłw o firmie, w projektach rozwoju, jako wideo produktowe, wideo do relacji inwestorskich (http://investor.google.com/) oraz do e-learningu. âGoogle posiada najbardziej przemyĹlanÄ koncepcjÄ wykorzystania wideo w komunikacji korporacyjnej. DziÄki swojej filozofii otwartoĹci dociera ze swoimi produktami do szerokiej publicznoĹciâ â ocenia Robert Mazurczyk, ekspert ds. wideo w biznesie z firmy Livingmedia.
KolejnÄ firmÄ , ktĂłra znalazĹa szerokie zastosowanie dla wideo komunikacji w biznesie, jest HP. Firma stworzyĹa stronÄ, ktĂłra zawiera filmy korporacyjne, produktowe i technologiczne (http://h30415.www3.hp.com/index.jsp). Prowadzi rĂłwnieĹź aktywnÄ politykÄ obecnoĹci na YouTube, gdzie umieĹciĹa ok.900 filmĂłw. Dodatkowo, HP stworzyĹo centrum szkoleniowe, gdzie umieszcza webcasty e-learningowe - www.hp.com/go/learningcenter.
Cisco z kolei najszersze zastosowanie dla wideo komunikacji w biznesie znalazĹa w dziedzinie e-learningu. Rozbudowany program partnerski oraz kilka poziomĂłw certyfikacji sÄ komunikowane wĹaĹnie za pomocÄ wideo â âWideo zmienia procesy biznesowe i intensyfikuje wspĂłĹpracÄâ â piszÄ przedstawiciele Cisco na stronie firmy.
Do czego moĹźe sĹuĹźyÄ wideo w biznesie?
Zastosowanie technologii wideo w biznesie cieszy siÄ coraz wiÄkszÄ popularnoĹciÄ . Jakie moĹźliwoĹci komunikacji daje nowoczesna technologia wideo? Przede wszystkim jest to skuteczna metoda komunikacji z klientami â firmy mogÄ tworzyÄ wĹasne filmy wizerunkowe, produktowe, instrukcje z informacjÄ o sposobie uĹźytkowania czy teĹź instalacji produktĂłw oraz mogÄ udostÄpniaÄ aktualnoĹci z Ĺźycia firmy. âTaka komunikacja pozwala byÄ bliĹźej klienta i lepiej zaprezentowaÄ mu firmÄâ â dodaje Mazurczyk.
Kolejnym obszarem, w ktĂłrym szeroko wykorzystuje siÄ wideo sÄ relacje z partnerami. W transmisjach VoD czy live moĹźna zaprezentowaÄ firmÄ oraz jej ofertÄ. Jest to rĂłwnieĹź skuteczna metoda do przekazywania niezbÄdnej wiedzy poprzez szkolenia metodÄ e-learning. Webcasty moĹźna takĹźe zaoferowaÄ inwestorom do monitorowania osiÄ gniÄÄ firmy â dodatkowo, istnieje moĹźliwoĹÄ nagrania transmisji z komentarzem do wynikĂłw finansowych spĂłĹki.
Â
WiÄcej informacji na temat wykorzystania wideo komunikacji w biznesie oraz w polskich firmach hi-tech na stronie: http://blog.livingmedia.pl
Kontakt dla mediĂłw:
studio PRowokacja Agencja Public Relations:Â
+48 42 209 17 45 biuro@studioprowokacja.pl
agencja public relations / agencja public relations ĹĂłdĹş lodz / lodz PR IT / ĹĂłdĹş /Â Warszawa / usĹugi PR / skuteczne strategie public relations / Public Relations dla branĹźy IT nowe technologie telekomunikacja / Public Relations dla IT / agencja pr